خانه دسته‌بندی نشده درمان زودانزالی با داروهای گیاهی

درمان زودانزالی با داروهای گیاهی

توسط kakooti
درمان زودانزالی با داروهای گیاهی

یکی از اختلالات عملکرد جنسی در بین مردان، زودانزالی است. انزال زودرس می‌تواند تأثیرات بدی بر روی کیفیت رابطه جنسی شما با همسرتان بگذارد. درمان زودانزالی با داروهای گیاهی یکی از شیوه‌ها و روش‌های مؤثر برای تأخیر در انزال و طولانی شدن رابطه جنسی است.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که از زودانزالی رنج می‌برید و زندگی فردی و اجتماعی شما دچار مشکل شده است، خواندن این مقاله از مجله کاکوتی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ما در این مقاله قصد داریم تا یکی از دغدغه‌های شمارا به کمک طب سنتی درمان کنیم.

انزال زودرس

اگر بدون کنترل شما و برخلاف میل شخصی خودتان، انزال اتفاق بیفتد، این مشکل را زودانزالی می‌گویند. این شرایط باعث می‌شود تا همسر شما از رابطه جنسی ناراضی باشد.

به‌طوری کلی اگر در یک رابطه جنسی، انزال شما کمتر از ۲ دقیقه و بدون کنترل شما اتفاق بیفتد، شما دچار انزال زودرس شده‌اید. این ارگاسم زودهنگام باعث می‌شود که نتوانید رابطه جنسی را با همسر خود ادامه دهید و یا او را ارضاء کنید.

در این شرایط می‌توانید به کمک طب سنتی برای درمان زودانزالی با داروهای گیاهی اقدام نمایید.

دلایل زودانزالی از منظر طب سنتی

مهم‌ترین دلیل زودانزالی، عملکرد نادرست سیستم عصبی و مرکزی می‌باشد. به‌عنوان‌مثال اضطراب و استرس فکری ممکن است بر روی کیفیت رابطه جنسی شما تأثیرگذار باشد. لذا بهتر است در کنار درمان زودانزالی با گیاهان دارویی، احساسات خود را کنترل کنید و آرامش خود را حفظ نمایید.

انزال طبیعی و معمولی در شما زمانی اتفاق می‌افتد که در سیستم عصبی مغزتان اختلالی ایجاد نشود.

درمان زودانزالی با داروهای گیاهی

دمنوش گل میخک: پزشکان طب سنتی برای درمان زودانزالی آقایان دم‌کرده گل میخک را پیشنهاد می‌دهند. برای تأثیرگذاری بیشتر بهتر است روزانه دو بار این دمنوش را نوش جان کنید.

دمنوش زنجبیل و عسل: یکی از روش‌های درمان زودانزالی در طب سنتی، استفاده از دمنوش زنجبیل و عسل است. برای درمان کافی است تا این نوشیدنی خوش‌طعم را به‌صورت روزانه مصرف کنید. کافی است یک‌بار امتحان کنید تا نتیجه‌ی مثبت آن را ببینید.

دمنوش گل‌ گاو زبان: برای درمان زودانزالی با داروهای گیاهی کافی است تا دمنوش گل گاو زبان را امتحان کنید.

مقدار یک قاشق غذاخوری گل گاو زبان را با مقدار یک لیوان آب ترکیب کنید. همچنین می‌توانید یک عدد لیموعمانی تازه نیز به آن اضافه کنید. صبر کنید تا این ترکیب به مدت ۲۰ دقیقه بر روی شعله گاز جوش بیاید. سپس آن را صاف کرده و نوش جان کنید.

درصورتی‌که طعم این دمنوش را دوست ندارید، می‌توانید با اضافه کردن مقداری عسل به آن، طعم آن را دل‌پذیر کنید. مصرف روزانه یک تا دو بار از آن به درمان زودانزالی شما کمک بسیاری می‌کند.

دمنوش سنبل طیب: اگر دچار زودانزالی هستید و به دنبال یک راهکار سنتی برای تأخیر در انزال می‌گردید، دمنوش سنبل طیب را امتحان کنید. برای این منظور کافی است تا مقدار یک قاشق غذاخوری از این گیاه را با یک لیوان آب ترکیب کنید. سپس بگذارید تا به مدت ۲۰ دقیقه با شعله کم بجوشد.

برای طعم دار کردن این دمنوش گیاهی می‌توانید مقداری عسل به آن اضافه کنید. مصرف روزانه یک الی دو بار از این دمنوش برای درمان زودانزالی بسیار مؤثر است.

درمان زودانزالی در طب سنتی

هسته انبه، عناب، تمبر هندی: یکی از بهترین گیاهان دارویی برای درمان زودانزالی آقایان استفاده از دم‌کرده هسته انبه، هسته عناب و هسته تمبر هندی است. نوشیدن این دمنوش به بهبود رابطه جنسی شما کمک بسیاری می‌کند.

گل شقایق و دارچین: برای درمان زودانزالی با داروهای گیاهی دم‌کرده گل شقایق و دارچین به همراه سیاه‌دانه، سنجد و روغن‌زیتون بسیار مؤثر است.

حنا: شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید برای درمان زودانزالی با داروهای گیاهی حنا بسیار مؤثر است. برای درمان زودانزالی خود به کمک حنا کافی است تا مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا آلت تناسلی خود را با آب و صابون بشویید. سپس یک یا دو قاشق مرباخوری حنا را در آب خیس کنید. زمانی که در حالت نعوظ قرارگرفتید، آلت خود را با حنا ماساژ دهید. این کار را به مدت ده دقیقه انجام دهید. سپس آلت خود را با آب ولرم تمیز کنید.

این کار به ضخیم شدن پوست آلت تناسلی و جلوگیری از تحریکات شدید کمک بسیاری می‌کند. درنتیجه می‌تواند انزال شمارا به تأخیر بیندازد.

کندر: یکی از رایج‌ترین داروهای گیاهی برای درمان انزال زودرس استفاده از کندر است. برای این منظور کافی است تا روزانه مقدار بسیار کمی از کندر را مانند آدامس بجویید. این کار را به مدت ۴ تا ۵ دقیقه انجام دهید. سپس آن را دور بیندازید.

مارچوبه: برای درمان زودانزالی می‌توانید از خواص شگفت‌انگیز مارچوبه بهره ببرید. این گیاه دارویی شفابخش، سرشار از ویتامین، پروتئین و مواد معدنی بوده و دارای خواص ضدالتهابی است که برای انزال زودرس آقایان بسیار مؤثر است.

برای درمان کافی است تا از ترکیب شیر و مارچوبه برای تأخیر در انزال استفاده کنید.

درمان انزال زودرس در طب سنتی

جوز هندی: یکی از بهترین درمان‌های خانگی برای درمان زودانزالی با گیاهان دارویی استفاده از گیاه جوز هندی است. شما می‌توانید پودر جوز هندی را به‌عنوان ادویه در غذاهایی مانند ماکارونی، سوپ و … استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید برای درمان انزال زودرس با جوز هندی، روش زیر را امتحان کنید:

مقداری کدو را با گوجه و سیر ترکیب کنید. سپس آن‌ها را به یک لیتر آب اضافه کنید. سپس جوز هندی را به‌عنوان چاشنی غذا به آن اضافه کرده و این سوپ را نوش جان کنید.

خرما: مصرف خرما به اختلالات عملکرد جنسی مانند زودانزالی کمک بسیاری می‌کند. چراکه این میوه سرشار از فیبر، مواد معدنی و ویتامین بوده و باعث بهبود روابط جنسی شما می‌شود.

برای این منظور کافی است تا صبح‌ها چای خود را با خرما مصرف کنید. همچنین می‌توانید قبل از خواب، شیر و خرما نوش جان کنید.

توصیه‌های غذایی طب سنتی برای درمان انزال زودرس

برای درمان زودانزالی با داروهای گیاهی رعایت توصیه‌های پزشکان طب سنتی بسیار مؤثر است. ازجمله این توصیه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-ازآنجایی‌که مصرف ترشی‌ها باعث زودانزالی در مردان می‌شود؛ بنابراین بهتر است مصرف خوراکی‌های ترش‌مزه را به حداقل برسانید.

-مصرف برخی سبزی‌ها مانند خرفه و گشنیز به درمان زودانزالی کمک بسیاری می‌کند.

-مصرف روزانه ۲ عدد تخم‌مرغ به افزایش میل جنسی و درنتیجه تأخیر در انزال کمک بسیاری می‌کند.

-مصرف هویج باعث تقویت عضلات آلت تناسلی مرد می‌شود. درنتیجه با تاخیر در انزال، یک رابطه جنسی طولانی را به شما هدیه می‌دهد.

-جو دوسر سرشار از پروتئین است و با افزایش تستوسترون، مشکل زودانزالی مردان را به حداقل می‌رساند.

نتیجه‌گیری نهایی

درمان زودانزالی با گیاهان دارویی اگرچه مؤثر است؛ اما بهتر است که قبل از برقراری رابطه جنسی با همسر خود مقدمات آن را فراهم کنید. به‌عنوان‌مثال معاشقه، تحریک نقاط حساس بدن خانم‌ها و … کمک بسیاری می‌کند تا قبل از انزال، همسر شما به ارگاسم برسد.

عدم توجه به درمان انزال زودرس، نارضایتی همسر شمارا در پی خواهد داشت. این امر در بلندمدت باعث بروز اختلافات زناشویی خواهد شد.

برای تهیه گیاهان دارویی مؤثر برای درمان زودانزالی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی کاکوتی اقدام به سفارش نمایید.

با تشکر از شما دوست گرامی
در صورت تمایل به تهیه عرقیحات گیاهی میتوانید به
فروشگاه اینترنتی عرقیجات گیاهی کاکوتی مراجعه نماید و خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت نمایید . برای دانلود اپلیکیشن اندروید کاکوتی اینجا کلیک کنید

مطالب مرتبط

پیام بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.