خانه دسته‌بندی نشده درمان دیرانزالی زنان در طب سنتی

درمان دیرانزالی زنان در طب سنتی

توسط kakooti

یکی از مشکلات رابطه جنسی، دیرانزالی زنان است. به‌طوری‌که این مسئله باعث می‌شود تا زوجین از رابطه جنسی خود رضایت نداشته باشند. برای درمان دیرانزالی زنان درمان قطعی وجود ندارد. اما برخی داروهای گیاهی باعث می‌شود تا قوای جنسی زنان تقویت یابد. این ویژگی کمک می‌کند تا زوجین لذت بیشتری از رابطه جنسی خود ببرند.

اگر شما هم در حین رابطه جنسی دیر ارضا می‌شوید و یا اصلا ارضا نمی‎شوید، در ادامه با ما همراه باشید. ما در این مقاله از مجله کاکوتی قصد داریم تا شمارا با  گیاهان دارویی موثر برای درمان دیرانزالی آشنا کنیم.

علل دیرانزالی زنان از نظر طب سنتی

داشتن یک رابطه جنسی خوب باعث می‌شود تا کیفیت رابطه زناشویی افزایش یابد. یکی از مشکلات خانم‌ها در رابطه جنسی، دیر به ارگاسم رسیدن است. بدین معنی که زمان زیادی طول می‌کشد تا فرد ارضا شود. درنتیجه باعث می‌شود زوجین از رابطه جنسی رضایت کافی نداشته باشند. عوامل مختلفی باعث کاهش و یا افزایش زمان ارضا شدن زنان می‌شود. ازجمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افسردگی، اضطراب و دیگر بیماری‌های روانی
  • اختلالات هورمونی مانند کم‌کاری و یا پرکاری تیروئید
  • بیماری‌های سیستم عصبی مانند دیابت، سکته مغزی و …
  • اضطراب در رابطه جنسی
  • اختلال در روابط زناشویی
  • مصرف برخی داروهای ضد افسردگی
  • مصرف داروهای کنترل‌کننده فشار خون
  • مصرف الکل
  • شرایط سنی
  • شرایط آب و هوایی
  • احساس خجالت هنگام برقراری رابطه زناشویی
  • داشتن احساس ترس در حین رابطه جنسی
  • یکنواختی محیط اتاق خواب برای برقراری رابطه جنسی
  • آسیب‌های روحی به دلیل داشتن تجربه تجاوز یا سوء استفاده‌های جنسی
  • عدم اطلاعات کافی در رابطه با رابطه جنسی

درمان دیر انزالی زنان با گیاهان دارویی

دارچین: اگر شریک جنسی شما دیرانزال است، دارچین را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ادویه خوش‌عطر خواص بی‌نظیری دارد و برای درمان انواع بیماری‌ها بسیار مفید است. از طرفی، دارچین به دللیل داشتن طبیعت گرم، باعث افزایش قوای جنسی می‌شود. برای این منظور کافی است تا از دارچین به صورت پودر و یا چوب استفاده کنید. بهتر است روزانه مقدار ۴ گرم از دارچین را به عنوان چاشنی غذا استفاده کنید.

نکته: مصرف بیش از اندازه دارچین باعث بروز برخی مشکلات مانند بی‌خوابی و افزایش ضربان قلب می‌شود.

فلفل: فلفل به دلیل داشتن طبیعت گرم، برای درمان دیرانزالی زنان بسیار مفید است. به این دلیل که مصرف فلفل قرمز میل جنسی را در زنان افزایش می‌دهد.

نکته: مصرف معمول فلفل قرمز در غذاها مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند. اما بهتر است قبل از مصرف نسبت به حساسیت داشتن به این گیاه اطمینان حاصل کنید. همچنین مصرف بیش از اندازه فلفل قرمز باعث می‌شود تا به دستگاه گوارش شما آسیب وارد شود.

زنجبیل: طبیعت گرم زنجبیل برای خانم‌هایی که دچار دیرانزالی هستند، بسیار مفید است. چرا که این گیاه باعث می‌شود تا میل جنسی خانم‌ها افزایش یابد. برای این منظور می‌توانید این گیاه را به صورت تازه و یا خشک شده و یا پودر استفاده کنید.

نکته:  میزان مصرف متعادل این گیاه ۳ گرم در روز است. این در حالی است که مصرف بیش از حد این گیاه دارویی باعث می‌شود تا به معده شما آسیب برسد. همچنین اگر دچار مشکلات قلبی و عروقی هستید، بهتر است زنجبیل را با تجویز پزشک متخصص طب سنتی استفاده کنید.

سیاه دانه: برای درمان دیرانزالی زنان و تقویت قوای جنسی، سیاه دانه معجزه می‌کند. برای این منظور کافی است تا به مدت چند روز مقدار یک قاشق چای‌خوری روغن سیاه‌دانه و روغن زیتون را نوش جان کنید.

افزایش قوای جنسی زنان با گیاهان دارویی

زعفران: اگر به دنبال یک راه حل طبیعی برای جلوگیری از دیرانزالی می‌گردید، زعفران را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ادویه خوش‌رنگ، دارای خواص بیشماری است. زعفران با بهبود جریان خون، بافت‌های بدن را گرم نگه می‌دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا بافت‌های رحم تحریک شود. در نتیجه میل جنسی شما افزایش می‌یابد.

نکته: مصرف بیش از حد این گیاه در روز باعث مشکلاتی نظیر تهوع، خونریزی رحمی و در نهایت مرگ می‌شود.

پنج انگشت: برای درمان دیرانزالی زنان  و کسانی که سرد مزاج هستند، گیاه دارویی پنج انگشت یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. به این دلیل که این گیاه قوای جنسی زنان را افزایش می‌دهد.

انار: برای زود ارضا شدن زنان، انار بسیار موثر است. به این دلیل که انار جریان خون در بدن را بهبود می‌بخشد. این ویژگی باعث می‌شود تا خون‌رسانی به اندام‌های جنسی زنان افزایش یابد. در نتیجه زمان ارضا شدن زنان را افزایش می‌دهد. برای این منظور بهتر است هر شب قبل از خواب، یک انار نوش جان کنید.

نعنا: اگر به دنبال یک راه موثر برای تقویت قوای جنسی می‌گردید و یا از دیرانزالی خود خسته شده‌اید، دمنوش نعنا را امتحان کنید. برای این منظور کافی است تا مقدار یک قاشق چای‌خوری پودر نعنا را به همراه یک لیوان آبجوش نوش جان کنید.

جوز کاج: برای افزایش میل جنسی، از مصرف جوز کاج غافل نشوید. این گیاه حاوی مقدار زیادی زینک است و برای تولید هورمون‌های جنسی بسیار موثر است.

گزنه: اگر میل جنسی شما کاهش یافته است و یا دچار دیرانزالی شده‌اید، برای درمان، گزنه مصرف کنید. این گیاه به خصوص برای درمان دیرانزالی زنان بسیار موثر است. مصرف این گیاه باعث می‌شود تا میزان تستوسترون خون بالا برود و میل جنسی شما به رابطه جنسی افزایش یابد.

نتیجه‌گیری نهایی

ما در این مقاله از مجله کاکوتی، به بررسی گیاهان دارویی موثر برای درمان دیرانزالی در زنان پرداختیم. اگرچه این گیاهان برای درمان و افزایش قوای جنسی بسیار موثر است، اما ویژگی‌های فردی، قدرت تاثیر گیاهان، میزان مصرف و … ازجمله مواردی است که می‌تواند در کاهش و یا افزایش زمان ارضا شدن موثر باشد. برای این منظور بهتر است قبل از مصرف گیاهان دارویی، با پزشک متخصص طب سنتی مشورت کنید.

با تشکر از شما دوست گرامی
در صورت تمایل به تهیه عرقیحات گیاهی میتوانید به
فروشگاه اینترنتی عرقیجات گیاهی کاکوتی مراجعه نماید و خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت نمایید . برای دانلود اپلیکیشن اندروید کاکوتی اینجا کلیک کنید

مطالب مرتبط

پیام بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.