خانه دسته‌بندی نشده بارداری سریع با گیاهان دارویی در طب سنتی

بارداری سریع با گیاهان دارویی در طب سنتی

توسط kakooti
بارداری سریع با گیاهان دارویی

بسیاری از خانم‌ها آرزوی مادر شدن دارند. این تجربه شیرین به قدری لذت‌بخش است که در صورت ناباروری ممکن است زندگی زوجین را تحت تاثیر خود قرار دهد. در این بین برخی مشکلات باعث می‌شود تا خانم‌ها نتوانند به راحتی باردار شوند. در چنین شرایطی بهتر است که نسبت به درمان اقدام کرده و در صدد رفع آن باشید. اگر شما هم به دنبال بارداری سریع با گیاهان دارویی هستید، خواندن این مقاله از مجله کاکوتی را از دست ندهید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین گیاهان دارویی زود بارور آشنا کنیم.

بارداری سریع با گیاهان دارویی

کوه وش سیاه: برای بارداری سریع با گیاهان دارویی کوه وش سیاه را امتحان کنید. مصرف این گیاه باعث می‌شود تا رحم شما آماده بارداری شود. بهترین زمان مصرف این گیاه در نیمه‌ی اول عادت ماهیانه شما است. درمان کم‌حوصلگی، بهبود خلق و خو، از بین رفتن علائم یائسگی، تسکین درد زایمان و … از جمله ویژگی‌های مثبت این گیاه است.

شبدر چمنی: برای افزایش قدرت باروری زنان، شبدر چمنی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. به این دلیل که این گیاه حاوی مقدار زیادی ویتامین، کلسیم، منیزیم بوده و قدرت باروری رحم شما را افزایش می‌دهد. تصفیه خون، تنظیم هورمون‌ها، آرامش سیستم عصبی و … از دیگر مزایای این گیاه دارویی است.

یام وحشی: اگر به دنبال راهکاری هستید که شانس حاملگی شما را بالا ببرد، یام وحشی و یا همان سیب زمینی چینی را بخورید. برای اثرگذاری بیشتر، بهتر است که این گیاه را بعد از دوران تخمک‌گذاری خود مصرف کنید.

شیرین بیان: اگر به دلیل سندرم تخمدان پلی کیستیک، شانس حاملگی پایینی دارید، شیرین بیان را مصرف کنید. این گیاه دارویی با نظیم عادت ماهیانه شما به شما کمک می‌کند تا به سرعت حامله شوید. البته اگر دچار فشار خون بالا هستید و یا دارای بیماری‌هایی مانند دیابت، یبوست هستید و یا سابقه سکته مغزی را داشتید بهتر است از مصرف این گیاه خودداری کنید.

برگ‌های تمشک قرمز: برای بارداری سریع با گیاهان دارویی برگ‌های تمشک قرمز بسیار معروف است. از آنجایی که این گیاه دارویی حاوی مقدار زیادی کلسیم است، باعث می‌شود تا هورمون‌های شما تنظیم شود. همچنین اگر دچار مشکلاتی مانند اختلالات تخمک‌گذاری، چسبندگی لوله رحم و .. هستید، مصرف این گیاه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای درمان بهتر است تا این گیاه خوش رنگ را در طول مدت قاعدگی خود به صورت دمنوش مصرف کنید.

گیاهان دارویی زود بارور

گیاه پنج انگشت: رفع اختلالات قاعدگی، کاهش دردهای عادت ماهیانه، کاهش عوارض یائسگی، رفع اختلالات خونریزی قاعدگی ازجمله ویژگی‌های مثبت گیاه پنج انگشت است که شما را از مصرف آن پشیمان نخواهد کرد. علاوه بر این گیاه پنج انگشت، با از بین بردن نارسایی تخمدان‌ها به باروری سریع شما کمک خواهد کرد.

جینسیگ: گاهی اوقات برخی ناتوانی‌های جنسی آقایان باعث می‌شود روند باروری دچار مشکل شود. گیاه دارویی جنسینگ با خاصیت شفابخش خود قادر است قوای جنسی آقایان را افزایش دهد.

گزنه: گاهی استرس باعث می‌شود تا سرعت باروری شما تحت تاثیر قرار گیرد. برای بارداری سریع با گیاهان دارویی می‌توانید از برگ‌های گزنه استفاده کنید. این گیاه دارویی سرشار از مواد مغذی و معدنی است و نقش بسیار مهمی در بارداری شما دارد.

نعنا: آنتی‌اکسیدان‌ها نقش بسیار مهمی در قدرت باروری دارند. چرا که این گیاه عفونت‌های رحم و تخمدان را کاهش داده و قدرت باروری را بیشتر می‌کند. اگر می‌خواهید که باروری سریعی داشته باشید، از نوشیدن این دمنوش غافل نباشید.

چای سبز: اگر می‌خواهید که یک باروری راحت و سریعی را تجربه کنید، چای سبز را مصرف کنید. این گیاه دارویی دارای خواص آنتی‌اکسیدانی بسیار بالایی بوده و سلول‌های تخمک را در برابر انواع بیماری‌ها محافظت می‌کند. علاوه بر این در کنار خواص شگفت‌انگیز چای سبز، نوشیدن دمنوش این گیاه باعث می‌شود تا مخاط دهانه رحم افزایش یابد.

دارچین: سلامت رحم یک فاکتور بسیار مهم برای بارداری موفق در خانم‌ها است. اگر به دنبال بارداری سریع با گیاهان دارویی هستید، دمنوش دارچین را مصرف کنید. این گیاه سرشار از آنتی‌اکسیدان بوده و با خواص ضد باکتریایی خود، عفونت‌های زنانه را از بین می‌برد.

روغن زیتون: یکی از مشکلات ناباروری وجود التهاب است. این مشکل می‌تواند بارداری، تخمک‌گذاری و … را دچار اختلال بکند. برای رفع این مشکل می‌توانید روغن زیتون مصرف کنید.

نتیجه گیری نهایی

وجود برخی مشکلات باعث می‌شود تا زوج‌ها تجربه شیرین داشتن بچه را از دست بدهند. از آنجایی که ناباروری بر روی زندگی افراد تاثیر بسیار منفی دارد؛ بنابراین بسیاری از افراد به دنبال یک راهکار مناسب برای درمان این مشکل می‌گردند. درمان گیاهی ازجمله درمان‌های موثر برای حاملگی سریع است. اما بهتر است قبل از مصرف گیاهان دارویی نسبت به میزان مصرف و مدت زمان آن توجه کافی داشته باشید؛ بنابراین بهتر است که حتما با یک طبیب مشورت کنید.

با تشکر از شما دوست گرامی
در صورت تمایل به تهیه عرقیحات گیاهی میتوانید به
فروشگاه اینترنتی عرقیجات گیاهی کاکوتی مراجعه نماید و خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت نمایید . برای دانلود اپلیکیشن اندروید کاکوتی اینجا کلیک کنید

مطالب مرتبط

پیام بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.