خانه طب سنتی استفاده از بهترین روغن گیاهی برای رابطه جنسی

استفاده از بهترین روغن گیاهی برای رابطه جنسی

توسط kakooti
بهترین روغن گیاهی برای رابطه جنسی

برای داشتن یک رابطه جنسی عالی، استفاده از برخی روان‌کننده‌ها توصیه می‌شود. اما روان‌کننده‌هایی که حاوی پارابن، نفت، گلیسیرین و… هستند، ممکن است باعث ایجاد عفونت باکتریایی در خانم‌ها شوند. استفاده از روان‌کننده‌های طبیعی مانند روغن‌های گیاهی باعث می‌شود تا خشکی واژن از بین برود و با تحریک واژن یک رابطه جنسی عالی را تجربه کنید. ما در این مقاله از مجله کاکوتی قصد داریم تا بهترین روغن گیاهی برای رابطه جنسی را به شما معرفی کنیم. ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

بهترین روغن گیاهی برای رابطه جنسی

بسیاری از خانم‌ها برای داشتن یک رابطه جنسی بسیار عالی از روان‌ کننده ‌های طبیعی استفاده می‌کنند. چرا که این روان‌ کننده‌ها باعث می‌شوند تا خشکی واژن از بین برود. برخی برای استفاده از روان‌کننده‌ها، به محصولات شیمیایی روی می‌اورند. اما این مواد شیمیایی به دلیل دارا بودن نفت، گلیسیرین و سایر قندها، برای استفاده بدن بسیار خطرناک هستند؛ بنابراین شما می‌توانید این محصولات را جایگزین برخی روان کننده های طبیعی کنید.

این روان کننده های طبیعی به دلیل ارگانیک بودن خود، علاوه بر خاصیت درمانی، مشکل خشکی واژن شما را به خوبی برطرف می‌کنند. اگر شما هم به دنبال جایگزین مناسب برای روان‌کننده‌های مصنوعی هستید، استفاده از روغن‌های گیاهی زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اکثر این روغن‌ها در خانه‌ها یافت می‌شوند؛ بنابراین هنگام رابطه جنسی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین به عنوان بهترین روغن گیاهی برای رابطه جنسی به شمار می‌رود. این روغن به طور معمول به دلیل خواص مرطوب‌کنندگی خود، باعث نرم و مرطوب شدن پوست‌های حساس می‌شود. علاوه بر این به دلیل دارا بودن بوی بسیار عالی خود، طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال یک رابطه جنسی عالی هستید، استفاده از روغن بادام شیرین را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این روغن با خاصیت روان‌کنندگی خود، یک رابطه جنسی عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. ماندگاری این روغن بسیار بالا است؛ بنابراین نیاز ندارید تا دوباره برای عملکرد بهتر از آن استفاده کنید. هنگام استفاده از روغن بادام شیرین در رابطه جنسی توجه به این نکته ضروری است که به هیچ عنوان آن را با کاندوم استفاده نکنید. چرا که این موضوع می‌تواند باعث پارگی کاندوم شود.

روغن زیتون

یکی دیگر از روان‌کننده‌های طبیعی برای یک رابطه جنسی عالی، استفاده از روغن زیتون است. این روغن طبیعی به دلیل بالا بودن میزان رطوبت خود، باعث کمترین سایش می‌شود. از طرفی دیگر بعد از استفاده از روغن زیتون، میزان جذب آن توسط پوست بسیار پایین است. در نتیجه بعد از استفاده حتما پوست خود را بشویید تا منافذ شما بسته نشود.

علاوه بر این استفاده از روغن زیتون به عنوان بهترین روغن گیاهی برای رابطه جنسی به همراه کاندوم پیشنهاد نمی‌شود. چرا که می‌تواند پارگی کاندوم را به دنبال داشته باشد.

روغن نارگیل خالص

یکی از روان ‌کننده ‌های خانگی برای استفاده در رابطه جنسی، روغن نارگیل است. این روغن، به دلیل خاصیت مرطوب‌کنندگی خود، جذب بسیار عالی بر روی پوست دارد؛ بنابراین بعد از استفاده به راحتی جذب پوست شما شده و باعث کثیفی پوست نخواهد شد. روغن نارگیل به صورت تفیه نشده یا خالص در بازار وجود دارد. نوع تصفیه شده آن که رنگ سفیدی ندارد، می‌تواند برای برقراری رابطه جنسی مناسب باشد.

توجه به این نکته ضروری است که هنگام استفاده از روغن نارگیل، از ریختن آن بر روی ملحفه و لباس‌ها جدا خودداری کنید. چرا که این موضوع باعث می‌شود تا وسایل شما دچار لکه شوند. همچنین همانند سایر روغن‌های گیاهی از استفاده از این روغن به همراه کاندوم جدا خودداری شود. چرا که باعث پارگی کاندوم در حین استفاده می‌شود.

روغن آووکادو

اگر به دنبال یک روغن بسیار مناسب برای اتاق خوابتان هستید، روغن آووکادو می‌تواند تمام نیازهای شما را به خوبی برآورده کند. روغن آووکادو به عنوان بهترین روغن گیاهی برای رابطه جنسی به شمار می‌رود که با تاثیر فوق‌العاده خود می‌تواند یک رابطه جنسی راحت را برای شما به ارمغان بیاورد. از جمله ویژگی‌های مثبت این روغن ماندگاری بالای آن به همراه نداشتن عطر و بو است.

بنابراین برای داشتن آمادگی قبل از یک رابطه جنسی، استفاده از روغن آووکادو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. همانند سایر روغن‌ها، استفاده از این روغن به همراه کاندوم اصلا پیشنهاد نمی‌شود.

آلوئه ورا

بسیاری از افراد از خواص روغن آلوئه ورا برای پوست خود استفاده می‌کنند. اما شما نیز می‌توانید علاوه بر خواص بی‌نظیر آن بر روی پوست، برای بهتر شدن رابطه جنسی از آن نیز استفاده کنید. چرا که این روغن بسیار آرام‌بخش بوده و می‌توانید از آن به عنوان یک روان‌کننده نیز استفاده کنید. علاوه بر این خاصیت آبرسانی روغن آلوئه‌ورا بسیار زیاد است. در نتیجه استفاده از آن  می‌تواند یک رابطه جنسی عالی را برای شما به ارمغان بیاورد.

برخلاف سایر روغن‌های گیاهی، شما می‌توانید روغن آلوئه‌ورا به عنوان بهترین روغن گیاهی برای رابطه جنسی را به همراه کاندوم نیز استفاده کنید.

یم کوهی Nagaimo

یکی از روغن‌های کوهی محبوب در کشورهایی مانند چین، ژاپن و ویتنام، یم کوهی Nagaimo است. این گیاه خاصیت لغزنده دارد. در نتیجه می‌تواند باعث کاهش سایش و افزایش تحریک در شریک جنسی شما شود. این روغن گیاهی به عنوان یک روان‌کننده طبیعی در رابطه جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته برای استفاده از یم کوهی نیاز است تا آن را با سایر روغن‌های گیاهی مانند روغن نارگیل ترکیب کنید.

چرا که این موضوع کمک می‌کند تا پایان یک رابطه جنسی، روغن مورد استفاده تمام نشده باشد. هنگام استفاده از این روغن بهتر است از کاندوم نیز استفاده نکنید. به این دلیل که پارگی کاندوم را به دنبال دارد.

روغن حیوانی

بسیاری از افراد از روغن حیوانی برای آشپزی استفاده می‌کنند. به این دلیل که این روغن خاصیت درمانی بسیار زیادی دارد و می‌تواند یک جایگزین مناسب برای روغن‌های صنعتی باشد. همین ویژگی باعث محبوبیت این روغن شده است. از جمله مزایای مثبت استفاده از این روغن می‌توان به خاصیت مرطوب‌کنندگی و نرم‌کنندگی آن اشاره کرد.

روغن حیوانی به عنوان بهترین روغن گیاهی برای رابطه جنسی به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب، برای استفاده در نواحی حساس بدن یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. البته برای داشتن یک رابطه جنسی طولانی، استفاده از این روغن پیشنهاد نمی‌شود. چرا به راحتی جذب پوست نمی‌شود. همچنین همانند سایر روغن‌ها، استفاده از آن باعث پارگی کاندوم می‌شود.

روغن ویتامین E

اگر دچار خشکی واژن هستید، استفاده از روغن ویتامین E را به شما پیشنهاد می‌دهیم. البته قبل از استفاده از روغن ویتامین ای بهتر است نسبت به حساسیت نداشتن این روغن اطمینان حاصل کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که یک کپسول ویتامین E را سوراخ کنید. سپس آن را بر روی پوست خود بزنید تا از عدم حساسیت آن مطمئن شوید.

سپس از این روغن می‌توانید در رابطه جنسی خود استفاده کنید و از رابطه عالی خود نهایت لذت را ببرید. البته هنگام استفاده از این روغن، پارگی کاندوم را در نظر داشته باشید و از استفاده به همراه کاندوم جدا خودداری کنید.

سفیده تخم مرغ

شاید برای شما هم جای تعجب باشد که برخی از سفیده تخم‌مرغ، به عنوان روان‌کننده استفاده می‌کنند. سفیده تخم مرغ به دلیل خاصیت لغزنده بودن خود، می‌تواند سایش هنگام رابطه جنسی را کاهش دهد. البته آماده کردن آن و کثیف کاری آن در هنگام استفاده کمی دشوار به نظر می‌رسد. اما شما می‌توانید برای استفاده از یک قطره چکان استفاده کنید.

روغن کرچک

به جای استفاده از روان‌کننده‌های مصنوعی، استفاده از روغن کرچک به عنوان بهترین روغن گیاهی برای رابطه جنسی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این روغن گیاهی به دلیل خاصیت روان‌کنندگی خود، یک رابطه جنسی لذت‌بخش و ایمن را برای شما به ارمغان می‌آورد. از طرفی دیگر روغن کرچک به دلیل خواص بیشمار خود برای پوست، یک روغن بسیار مناسب برای استفاده در قسمت‌های حساس بدن است.

روغن معطر گل رز

روغن معطر گل سرخ فواید بسیار زیادی برای پوست و مو دارد. برخی از خواص شگفت‌انگیز این روغن برای درمان خشکی واژن استفاده می‌کنند. چرا که این روغن می‌تواند به صورت یک روان‌کننده عالی عمل کند و درد رابطه جنسی را کاهش دهد. از طرفی دیگر استفاده از این روغن برای رحم زنان خواص بسیار زیادی دارد.

روغن بابونه

یکی از روغن‌های گیاهی موثر برای از بین بردن خشکی واژن و کمک به بهبود رابطه جنسی استفاده از روغن بابونه است. همچنین این روغن معطر به دلیل خاصیت آنتی‌باکتریایی و آنتی‌اکسیدانی خود، جلوی هرگونه عفونت را می‌گیرد و یک رابطه جنسی عالی را برای خانم‌ها به ارمغان می‌آورد.

روغن گل پامچال

روغن پامچال به عنوان بهترین روغن گیاهی برای رابطه جنسی به شمار می‌رود. چرا که می‌تواند با درمان خشکی واژن، یک رابطه جنسی لذت‌بخش را برای طرفین به ارمغان بیاورد. این روغن به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب مانند اسید لینوئیک، اسید گاما لینولنیک باعث تعادل هورمونی بدن خانم‌ها می‌شود. اگر شما هم به دنبال یک روان‌کننده طبیعی و گیاهی هستید، استفاده از روغن گل پامچال را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

روغن درخت چای

یکی از دلایل خشکی واژن وجود برخی باکتری‌ها در این ناحیه است. روغن درخت چای به دلیل خاصیت ضد باکتری خود، خشکی واژن را از بین می‌برد و کمک می‌کند تا طرفین یک رابطه جنسی بسیار عالی را تجربه کنند.

روان‌کننده‌های خانگی نامناسب برای برقرای رابطه جنسی

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید تمام روغن‌های گیاهی خاصیت روان‌کنندگی دارد و برای خشکی واژن بسیار مناسب هستند، باید بگوییم که سخت در اشتباهید. چرا که برخی از روغن‌ها خاصیت معکوس دارند و به عنوان بهترین روغن گیاهی برای رابطه جنسی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند؛ بنابراین باید از استفاده از آنها خودداری کنید. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روغن کودک: روغن کودک به دلیل دارا بودن نفت و روغن معدنی، برای استفاده به عنوان روان‌کننده مناسب نیستند. چرا که استفاده از آن در واژن باعث ایجاد عفونت می‌شود. از طرفی دیگر شستن واژن بعد از استفاده از روغن کودک کار بسیار سختی است.
  • وازلین: اگرچه وازلین برای حفظ رطوبت پوست بسیار مناسب است، اما این موضوع به معنای خاصیت روان‌کنندگی آن نیست؛ چرا که تنها خاصیت چربی دارد و باعث لغزندگی نمی‌شود؛ بنابراین وازلین برای یک رابطه جنسی عالی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. از طرفی دیگر استفاده از این روغن در واژن باعث ایجاد عفونت واژینوز باکتریایی می‌شود.
  • روغن‌های گیاهی: روغن‌های پخت و پز و هیدروژنه مانند کانولا برای استفاده به عنوان روان‌کننده به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شوند. چرا که می‌تواند خطر ابتلا به عفونت را در افراد افزایش دهد. همچنین روغن‌های گیاهی طبیعی مانند روغن زیتون به عنوان بهترین روغن گیاهی برای رابطه جنسی بهتر است به صورت تصفیه شده و کاملا طبیعی استفاده شوند. چرا که ممکن است واژن شما را دچار عفونت کنند.
  • روغن‌های اسانس دار: روغن‌های اسانس دار اگرچه رایحه خوبی دارند، اما برای استفاده به عنوان روان‌کننده و استفاده داخلی توصیه نمی‌شوند. چرا که ممکن است باعث عفونت باکتریایی واژن شوند.

سخن نهایی

ما در این مقاله در رابطه با روغن‌های مناسب برای تجربه یک رابطه جنسی عالی صحبت کردیم. البته توجه به این نکته ضروری است که تمامی این روغن‌ها برای استفاده داخلی مناسب نیستند. همچنین برای استفاده از روغن‌های معرفی شده در این مقاله بهتر است حتما با پزشک طب سنتی مشورت کنید تا در صورت نداشتن محدودیت از این روغن‌ها استفاده کنید.

با تشکر از شما دوست گرامی
در صورت تمایل به تهیه عرقیحات گیاهی میتوانید به
فروشگاه اینترنتی عرقیجات گیاهی کاکوتی مراجعه نماید و خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت نمایید . برای دانلود اپلیکیشن اندروید کاکوتی اینجا کلیک کنید

مطالب مرتبط

پیام بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.