×

معجون تقویت قوای جنسی

درمان ناتوانی جنسی در مردان با طب سنتی و گیاهان دارویی
اگر به آمار افرادی که گرفتار نازایی و ناباروری شده‌اند، دقت کنید، به این نکته پی می‌برید که افزایش بسیار چشمگیری طی سال‌های اخیر هم در زنان و هم در مردان به وجود آمده است. ناتوانی جنسی و ضعف در میل جنسی یا تضعیف قوه باه، یکی از عواملی است ، منجر به عدم باروری زوجین می‌شود.

ترکیب این معجون از گیاهان گل گاوزبان،زعفران،بهارنارنج،گلاب ، بیدمشک ،زنجبیلو طارونه می باشد.

موجود در انبار ( آماده ارسال )

86,500
کالاهای مرتبط
توضیحات

معرفی

شاید باور نکنید اما تغذیه درست یا نادرست و مشکلاتی مثل ناتوانی و ضعف در تمایلات جنسی می‌توانند به هم مرتبط باشند و علت‌های دیگری مثل استفاده از داروهای مختلف دیگر، خستگی، کمردرد یا شرایط نامناسب روحی و جسمی هم می‌تواند به این عوامل اضافه شود تا فرد را ناتوان نشان دهد. در این مقاله علاوه بر بیان علت‌های به وجود آمدن ناتوانی جنسی در مردان، راه‌های درمانی و بهبود آن از طریق گیاهان دارویی و طب سنتی را هم تشریح می‌کنیم.
علت‌های ناتوانی جنسی در مردان
– ممکن است براثر اتفاق، حادثه یا دلیل دیگری غیرازآن، ازنظر عصبی و روحی تحت‌فشار قرارگرفته باشید و بداخلاق و عصبانی شوید و نتوانید به ایجاد یک رابطه جنسی متعادل فکر کنید و تداوم این حالات نامناسب روحی، حس تحقیر و ترس در کنار هم عواملی می‌شوند تا درگیر ناتوانی و ضعف قوای جنسی شوید.
– این‌که همیشه یا اکثر اوقات خسته باشید و دلیل آن‌هم، مشغله کاری یا فکری باشد، می‌تواند تأثیر منفی در ارتباطات جنسی‌تان بگذارد و ازنظر شریک جنسی خود، ناتوان و ضعیف به نظر برسید.
– ضعیف بود سیستم ایمنی و حال عمومی بدن هم می‌تواند منجر به ناتوانی جنسی در مردان شود. بنابراین تغذیه با خوراکی‌هایی که بتواند نیرو و توان فرد را افزایش دهد، کمک بسیار زیادی در حال جسمی و روحی فرد می‌کند و درنهایت تمایل به ارتباط جنسی هم زیاد می‌شود.
– مشکلاتی مثل انحرافات جنسی و انزال زودرس هم می‌تواند عوامل تشدید ناتوانی جنسی مردان باشد.
– گاهی وقت‌ها کمردرد و بلند کردن وسایل سنگین و بد برداشتن آن‌ها می‌تواند در ناتوانی و ضعیف شدن قوای جنسی در مردان، اثر منفی داشته باشد.
– اگر حس شهوت و غریزه جنسی در مرد زیاد و بیش‌ازحد باشد، ممکن است منجر به ناتوانی جنسی شود و ازاین‌جهت باید کنترل و درمان صورت گیرد.
– علت به وجود آمدن بیشتر بیماری‌ها در نواحی مختلف بدن، ناشی از تغذیه بد و افراط‌وتفریط در خوردن یا نخوردن غذاهای مختلف است که تناسبی با طبع و مزاج بدنی شما ندارد و گاهی ممکن است ندانید که با خوردن یک غذای بسیار مفید هم شاید آسیبی به قسمتی از بدنتان وارد کرده‌اید. اختلال و نوع بد تغذیه و سبک نامناسب آن‌، یکی از علت‌های ناتوانی جنسی در مردان می‌باشد.
– در مورد طبع و مزاج بدنی، اگر مردی در دسته افراد سردمزاج قرار گیرد، می‌تواند عاملی جهت ناتوانی یا بی‌میلی در ارتباط جنسی باشد یا حتی اگر در گروه گرم‌مزاج‌ها باشد، ممکن است در اثر غلبه مزاج، دچار اختلال در عملکرد دستگاه تناسلی شود. بنابراین رسیدن به حد تعادل و اعتدال مزاج، جهت رفع این مشکل باید در اولویت قرار گیرد.
– قلب، مغز و کبد از اعضای مهم و بسیار حیاتی بدن هستند و ضعیف بودن و وجود مشکلات و بیماری‌هایی در هرکدام از آن‌ها، عوارضی را برای سایر قسمت‌های بدن ایجاد می‌کند که کنترل و عدم درمانشان ممکن است خطرات دیگری به همراه داشته باشد. ناتوانی را ضعف در رابطه جنسی هم می‌تواند یکی از نتایج مشکلات ذکرشده باشد. بیضه در مردان، به‌عنوان یک عضو حیاتی یا رئیسه شناخته می‌شود که اختلال عملکرد یا ضعف آن، هم منجر به ناتوانی جنسی می‌شود.
– ژنتیک، هم می‌تواند گاهی علتی برای ناتوانی جنسی در مردان باشد. در حقیقت متعادل نبودن تعداد هورمون‌های مردانه به‌صورت ارثی و ژنتیک، منجر به کاهش ارتباط و تمایل جنسی در مردان می‌شود.

تقویت قوای جنسی وتداوم و افزایش میل جنسی با عرقیجات سنتی مصرف مواد مخدر هم می‌تواند عاملی جهت ایجاد اختلال د ضعف عملکرد دستگاه تناسلی مردان شود.
راه‌های درمان ناتوانی جنسی مردان در طب سنتی
– وقتی فردی ازنظر جنسی دچار ضعف و ناتوانی می‌شود، راه درمانی آن در طب سنتی از طریق تغذیه درست و سالم بهترین انتخاب و گزینه می‌باشد که از این طریق مزاج درونی و بدنی فرد رو به تعادل می‌رود و علاوه بر سلامت جسمی و تعادل روحی، به تقویت قوای جنسی هم می‌رسد. در لیست زیر راه‌های افزایش قوای جنسی و درمان ناتوانی جنسی مردان را بیان می‌کنیم.
– می‌توانید از ترکیب سیر، مرزه و نعناع که هرکدام گیاهان دارویی بسیار مفیدی می‌باشند، به میزان مساوی یک دم‌نوش تهیه کنید و از آن‌، جهت افزایش قوای جنسی بهره‌مند شوید. دم‌نوش زنجبیل و عسل نیز بسیار مفید است.
– پسته یکی از مغزهای بسیار پرخاصیت جهت بهبود و درمان ناتوانی جنسی می‌باشد.
– می‌توانید شنبلیله و مامیران را به نسبت یک‌به‌دو ترکیب کنید و بعد از جوشاندن آن در آب، به مدت یک شبانه‌روز بماند و سپس آب این جوشانده را با پنبه یا پارچه‌ای تمیز، بین ستون فقرات و پایین کلیه‌ها بمالید تا اثر مثبتی جهت درمان ناتوانی جنسی داشته باشد.
– کنجد به‌صورت خام یا جوشانده هم می‌تواند باعث افزایش قوای جنسی مردان شود.
– می‌توانید نخود را خیس کنید و آن را به‌صورت خام مصرف کنید. مصرف نخود، نیروی جنسی مردان را تقویت می‌کند. مالیدن روغن نخود هم اثر مثبت دارد. نخود را می‌توانید در آبگوشت یا به‌عنوان آجیل و نخودچی‌کشمش هم میل کنید.
– جهت تقویت قوای جنسی می‌توانید کرفس که حاوی فسفر، پتاسیم و انواع ویتامین‌ها می‌باشد، در سبد غذایی خود بگنجانید.
– آویشن یکی از گیاهان بسیار مفید با طبیعت گرم می‌باشد که مصرف آن به‌صورت جوشانده یا دم‌نوش می‌تواند اثرات بسیار مفیدی در افزایش قوای جنسی و تحریک اعضای جنسی و دستگاه تناسلی مردان داشته باشد.
– ماساژ دادن اجزای تناسلی مردان با استفاده از روغن نارگیل، جهت تقویت قوای جنسی مفید می‌باشد.
– خولنجان نام یکی دیگر از گیاهان بسیار مفید و فوق‌العاده می‌باشد که می‌توانید جهت بالا بردن توان جنسی و تشدید شهوت از آن بهره ببرید.
– می‌توانید عسل را با زیره و فلفل مخلوط کنید و این ترکیب مفید را جهت بهبود و افزایش فعالیت و توان جنسی استفاده کنید.
– در بین سبزی‌هایی که برای خوردن در سبد غذایی خود می‌گذارید، از تره بیشتر استفاده کنید، چون برای تقویت و افزایش نیروی جنسی مؤثر است. ماساژ اطراف اندام تناسلی با تره پخته‌شده هم در این جهت مفید می‌باشد.
– خولنجان هم نام یکی دیگر از گیاهان بسیار مفید جهت افزایش قوای جنسی مردان می‌باشد که اثرات فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.
– در بین غذاهایی که می‌خورید، هرکدام با ویتامین‌ها و مواد معدنی که در خوددارند، جهت تقویت سیستم ایمنی و عمومی بدن مفید می‌باشند و اگر خوراکی‌هایی که ویتامین K دارند را هم بیشتر در سبد غذایی روزمره خود قرار دهید، منجر به افزایش و تقویت نیروی جنسی می‌شود، چون ویتامین کا را به نام ویتامین جنسی می‌شناسند. بنابراین می‌توانید از روغن‌های بادام، زیتون، کنجد، خشخاش، روغن جوانه گندم، هویج، تره، شاهی، زرده تخم‌مرغ، جگر، کره و پسته و سایر خوراکی‌هایی که ویتامین K دارند، جهت بالا بردن توانایی جنسی، بهره‌مند شوید.
– اگر دلیل ناتوانی جنسی اختلال در عملکرد آلت تناسلی و انزال زودرس در مردان می‌باشد، استفاده از هسته انبه، هسته عناب و هسته تمبر هندی به‌عنوان داروهای گیاهی جهت درمان این مشکل پیشنهاد بسیار خوبی می‌باشد.
– پیاز را در روغن‌زیتون تفت دهید و بعدازآن چند تخم‌مرغ محلی به آن اضافه کنید. این خوراکی خوشمزه برای تقویت میل جنسی مردان بسیار مفید است. افزودن خرما هم می‌تواند اثر آن را بسیار بیشتر کند.
– جهت تقویت نیروی جنسی مردان، استفاده از ارده و شیره انگور در وعده صبحانه معجزه می‌کند.
– استفاده از معجون دوسین که ترکیبی از عسل و سیاه‌دانه نیم کوب شده به نسبت ۲ واحد عسل و نصف واحد سیاه‌دانه می‌باشد، اثر مطلوبی جهت بهبود ناتوانی جنسی و تقویت قوای جنسی مردان دارد.
– می‌توانید از دم‌نوش گل میخک نیز جهت بهبود ناتوانی جنسی بهره‌مند شوید.
– برای افرادی که غلبه مزاج گرم دارند، استفاده از خوراکی‌های سرد و برای افراد با غلبه سردی، غذاهایی با طبیعت گرم باید در تغذیه روزانه‌شان لحاظ شود تا به تعادل برسند و مشکلی در ارتباط و تمایل جنسی ایجاد نشود. بنابراین استفاده از ترشی‌ها برای افرادی که زودانزالی دارند، اصلاً توصیه نمی‌شود.
– بادکش گزاری در قسمت‌هایی مثل کمر و شکم در بدن و گرم کردن این نواحی نیز می‌تواند جهت تقویت قوای جنسی و راه درمانی برای مشکل انزال زودرس و اختلال دستگاه تناسلی باشد.
– تمرین‌ها و حرکاتی جهت تقویت عضلات در ناحیه کف لگن و پایین شکم هم می‌تواند جهت کنترل انزال و درمان انزال سریع مؤثر باشد.
– اگر به دلیل ضعف مغز دچار اختلال در نیروی جنسی شده‌اید، یعنی ممکن است اکثر اوقات حواستان پرت شود، فکرتان مشوش و مشغول باشد، استرس داشته باشید، تمایلی به رابطه جنسی ندارید، در زمان انزال خیالات مختلف به سراغتان می‌آید، از نزدیکی لذت نمی‌برید و این‌که گرفتار بی‌خوابی شده‌اید، استفاده از جوجه مرغ با نخود، زعفران، دارچین، میخک و گوشت تیهو به همراه نان گندم یا برنج آبکش شده می‌تواند جهت درمان این ناتوانی مفید باشد.
– سایر خوراکی‌هایی که می‌تواند تأثر مثبتی جهت تقویت میل و نیروی جنسی داشته باشد، شامل زیتون، انجیر، خرما، پیاز سرخ‌شده، کنجد، خرفه، سیاه‌دانه شلغم، هویج، زردک، زنجبیل، انگور شیرین، عرق طارونه، بادام درختی، گردو، تخم کتان، سیب، آب سیب، به، انار، گلابی، گلاب، عرق بیدمشک، عرق بهارنارنج، عرق نسترن، شربت سکنجبین، آب‌غوره در اول روز، مویز، تخم شاهی، نارگیل و زنجبیل می‌باشد.
بنابراین دانستن و آگاهی از تغذیه مناسب و صحیح، جهت رسیدن به‌سلامتی و تندرستی و دوری از بیماری‌های مختلف، بسیار مفید است. درمان ناتوانی جنسی از طریق غذا و خوراکی‌های مفید بدن شما بسیار بهتر از استفاده از داروهای مختلف شیمیایی می‌باشد که ممکن است عوارض زیادی را هم موجب شود. پس قبل از گرفتار شدن به بیماری و آسیب اعضای مختلف بدن بهتر است سبک تغذیه خود را در شرایط مختلف مکانی و زمانی اصلاح کنید تا علاوه بر سلامت جسمی، روحیه و نشاط زندگی هم در شما حفظ شود.

منبع :مجله آنلاین کاکوتی

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

2001
طبیعت
گرم
خواص
تداوم و افزایش میل جنسی - رفع مشکلات جنسی
حجم
بطری 750 سی سی

فهرست

خانه

کاکوتی

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 021-91300147

☺️ کارشناس فروش : 021-91300147

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


خرید از شما ضمانت از ما

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم