خانه دسته‌بندی نشده مبارزه با سلول‌های سرطانی با استفاده از روش‌های طب سنتی

مبارزه با سلول‌های سرطانی با استفاده از روش‌های طب سنتی

توسط kakooti
مبارزه با سلول‌های سرطانی با استفاده از روش‌های طب سنتی

در این مقاله با گیاهان و دمنوش‌هایی که قاتل سرطان هستند، آشنا می‌شویم که به راحتی در خانه و به طور کاملا طبیعی می‌توانید از آنها استفاده و بدن خود را در مقابل این بیماری ایمن نگه دارید. پس با ما همراه باشید که به اتفاق یکدیگر با این گیاهان معجزه‌گر آشنا شویم.

بهترین داروهای گیاهی ضد سرطان

گیاه ضد سرطان شبدر قرمز

یکی از گیاهان ضد سرطان که به شما عزیزان معرفی می‌کنیم، گیاه شبدر قرمز است. این گیاه دارای عناصر مفیدی می‌باشد که به مبارزه علیه سرطان سینه می‌پردازد. این گیاه که حاوی ترکیبی به نام فورمونونتین است، در مقابل سلولهای سرطانی ایستادگی و از گسترش آنها پیشگیری می‌کند. از این گیاه می‌توانید به راحتی در خانه دمنوشی تهیه و به طور روزانه مصرف کنید. برای تهیه این دمنوش به یک الی دو قاشق غذاخوری گیاه شبدر قرمز نیاز داریم که بایستی آن را در قوری بریزید و به آن یک الی دو لیوان آب جوش اضافه کنید. قوری را روی حرارت بخار کتری قرار دهید تا برای مدت زمان ده الی یک ربع به همین صورت باقی بماند تا به خوبی دم بکشد. پس از گذشت این مدت زمان آن را از روی حرارت بردارید و از صافی عبور دهید و نوش جان کنید. از این دمنوش روزانه یک فنجان میل کنید و بدن خود را در مقابل این بیماری ایمن سازید.

گیاه ضد سرطان قاصدک

گیاه ضد سرطان دیگری که طب سنتی به شما عزیزان پیشنهاد می‌کند آن را مصرف کنید، گیاه قاصدک است. تحقیقات دانشمندان حاکی از آن است که این گیاه حتی در برابر سلولهای سرطانی که بعد از شیمی درمانی همچنان مقاوم هستند را از بین می‌برد. استفاده از دمنوش ریشه و یا برگ گیاه قاصدک بدن را از سلولهای سرطانی محافظت می‌کند. دمنوش این گیاه برای مبارزه علیه سرطان سینه و پروستات بسیار مناسب است. برای تهیه این دمنوش به یک الی دو قاشق غذاخوری برگ و یا ریشه‌ی گیاه قاصدک نیاز داریم. مقدار گیاه ذکر شده را در قوری بریزید و به آن یک الی دو لیوان آب جوش اضافه کنید. قوری را روی حرارت غیرمستقیم قرار دهید تا برای مدت زمان پانزده الی بیست دقیقه به خوبی دم بکشد. پس از گذشت این مدت زمان آن را از صافی عبور دهید و نوش جان کنید. مصرف روزانه یک فنجان از این دمنوش خانگی و طبیعی کمک شایان به مبارزه علیه سلولهای سرطانی خواهد کرد. پس استفاده از این گیاه و تهیه‌ی دمنوش آن را فراموش نکنید.

گیاه ضد سرطان زنجبیل

زنجبیل این گیاه پرخاصیت علاوه بر داشتن عطر و طعم دلپذیرش یک گیاه ضدسرطانی است که در مقابل تومور مبارزه می‌کند. این گیاه برای درمان سرطان پروستات، سینه، معده، کبد، روده بزرگ و پوست بسیار مناسب است. بنابراین در خانه به راحتی و با کمترین هزینه از این گیاه دمنوشی تهیه کنید و بدن خود را در مقابل این بیماری مقاوم کنید. برای تهیه دمنوش این گیاه به چند تکه زنجبیل تازه نیاز داریم که آن را در قوری بریزید و به آن آب جوش به مقدار یک الی دو لیوان اضافه کنید. قوری را روی حرارت بخار کتری قرار دهید تا برای مدت زمان ده الی پانزده دقیقه به خوبی دم بکشد. پس از گذشت این مدت زمان آن را از صافی عبور دهید و در فنجان بریزید و نوش جان کنید. این دمنوش را روزانه تهیه کنید و از آن یک فنجان میل کنید.

گیاه ضد سرطان دم اسبی

گیاه انتخابی دیگر طب سنتی که به عنوان یک مبارزه‌گر علیه بیماری مهلک سرطان شناخته شده است، گیاه دم اسبی است. مصرف این گیاه دارویی از گسترش سلولهای سرطانی پیشگیری می‌کند. بنابراین مصرف دمنوش این گیاه را به صورت خانگی و طبیعی داشته باشید و بدن خود را در مقابل سلولهای سرطانی مقاوم کنید. برای تهیه دمنوش این گیاه به یک الی یک‌ونیم قاشق غذاخوری گیاه خشک شده‌ی دم اسبی نیاز داریم که بایستی آن را در قوری بریزید و به آن یک الی یک لیوان‌ونیم آب جوش اضافه کنید. قوری را روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید و اجازه دهید برای مدت زمان ده الی پانزده دقیقه به همین صورت باقی بماند تا به خوبی دم بکشد. پس از گذشت مدت زمان ذکر شده آن را از صافی عبور دهید و نوش جان کنید. در صورت دلخواه و تمایل در هنگام میل کردن می‌توانید کمی به آن عسل طبیعی و ارگانیک نیز اضافه کنید. برای گرفتن نتایج مطلوب این دمنوش را روزانه تهیه و یک فنجان از آن را میل کنید.

گیاه ضد سرطان شیرین بیان

گیاه شیرین بیان از دیگر گیاهان شناخته شده‌ی ضد سرطان در طب سنتی است. این گیاه دارای ترکیبی به نام گلابریدین است که در مقابل سرطان کبد حالت دفاعی به خود می‌گیرد. این گیاه علاوه بر دارا بودن این ترکیب دارای عناصر مفید در ریشه‌اش است که برای مبارزه علیه سرطان سینه و سرطان‌های دستگاه گوارش بسیار مناسب است. از این گیاه در خانه به صورت دمنوش استفاده کنید و از فواید بی‌نظیر آن بهره لازم را ببرید. برای تهیه این دمنوش به یک الی دو قاشق چایخوری گیاه شیرین بیان و یا ریشه‌ی آن نیاز داریم که آن را در قوری ریخته و به آن یک لیوان آب جوش اضافه کنید. قوری را برای مدت زمان یک ربع الی بیست دقیقه روی حرارت ملایم قرار دهید تا دم بکشد. پس از گذشت این مدت زمان از روی حرارت بردارید و از صافی عبور دهید. دمنوش خوش طعم و بسیار مفید شما آماده است، آن را نوش جان کنید. از این دمنوش می‌توانید به طور روزانه یک فنجان مصرف کنید.

گیاه ضد سرطان خارشیری

گیاه خارشیری که نام دیگر آن خار مریم است، از زمان‌های دور در طب سنتی به عنوان یک محافظت کننده از کبد شناخته شده است. این گیاه با سلولهای سرطانی کبد به مبارزه برمیخیزد و بدن را در مقابل آن مقاوم می‌سازد. همچنین این گیاه با دارا بودن ماده‌ای به نام سیلیبین از بروز سرطان کبد جلوگیری می‌کند. برای استفاده از این گیاه در خانه دمنوشی از آن تهیه و روزانه یک فنجان میل کنید. برای تهیه این دمنوش به یک الی یک قاشق‌ونیم چایخوری گیاه خار شیری و یا خار مریم نیاز داریم که آن را در قوری ریخته و یک الی دو لیوان آب جوش به آن اضافه می‌کنیم. قوری را روی حرارت ملایم قرار دهید تا برای مدت زمان ده الی پانزده دقیقه به آرامی دم بکشد. پس از گذشت مدت زمان ذک شده قوری را از روی حرارت بردارید و پس از گذراندن آن از صافی میل کنید. در صورت تمایل می‌توانید مقدار یک قاشق چایخوری عسل طبیعی و ارگانیک نیز به آن اضافه کنید. این دمنوش آسان و کم هزینه و در عین حال بسیار مفید و کارآمد را در خانه حتما امتحان کنید.

گیاه ضد سرطان ارگانو

از دیگر گیاهانی که از گسترس سلولهای سرطانی در بدن پیشگیری می‌کند، گیاه ارگانو است. بنابراین برای پیشگیری از این سلولهای سرطانی مهلک در خانه و به صورت طبیعی از این گیاه دمنوشی تهیه و مصرف نمایید. برای تهیه این دمنوش به یک الی دو قاشق چایخوری گیاه ارگانو نیاز داریم که به راحتی می‌توانید آن را از عطاری‌ها تهیه کنید. مقدار مواد ذکر شده را در قوری بریزید و به آن یک الی دو لیوان آب سرد اضافه کنید. قوری را روی حرارت ملایم قرار دهید تا به جوش آید. اجازه دهید مواد برای مدت زمان ده الی پانزده دقیقه به آرامی جوش بخورد. پس از پایان مدت زمان ذکر شده، دمنوش آماده است. پس از عبور دادن آن از صافی نوش جان کنید. این دمنوش را روزانه یک لیوان مصرف کنید و بدن خود را در مقابل سلولهای سرطانی ایزوله کنید.

گیاه ضد سرطان چای سبز

گیاه چای سبز که از بوته‌ی کاملیلیا سینسیس به دست می‌آید، در طب سنتی

برای مقابله با سرطان سینه، معده و پوست استفاده می‌شود. دمنوش این گیاه را به راحتی در خانه تهیه و از فواید بی‌نظیر آن کمال بهره را ببرید. برای تهیه دمنوش این گیاه به یک قاشق غذاخوری چای سبز و یا یک عدد چای کیسه‌ای آماده در بازار نیاز داریم که آن را در ظرفی ریخته و به آن یک لیوان آب جوش اضافه می‌کنیم. دربی روی ظرف می‌گذاریم تا برای مدت زمان پنج الی ده دقیقه به خوبی دم بکشد. پس از گذشت مدت زمان ذکر شده برای دم آمادن، آن را از صافی عبور داده و نوش جان کنید. این دمنوش ساده و در عین حال بسیار مفید را به طور مرتب روزانه یک الی دو فنجان مصرف کنید.

گیاه ضد سرطان سیر

سیر این گیاه بسیار پرخاصیت، گزینه‌ی انتخابی دیگر طب سنتی به عنوان معرفی یک گیاه ضد سرطان است. مصرف این گیاه باعث مقابله با سلولهای سرطانی دستگاه گوارش می‌شود. برای استفاده از این گیاه به این منظور، شما عزیزان می‌توانید این گیاه را به طور روزانه در رژیم غذایی خود قرار دهید. همچنین شما عزیزان می‌توانید یک حبه سیر را به همراه یک لیوان آب قورت بدهید و یا آن را به قطعات بسیار کوچک درآورید و آن را در آب بریزید و میل کنید. این عمل را به طور روزانه و مرتب تکرار کنید تا از گزند سلولهای سرطانی بدن خود را برای همیشه ایمن نگه دارید.

گیاه ضد سرطان زردچوبه

گیاه زردچوبه یکی از ادویه‌های خوش‌طعم و معطر است که در اکثر غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیاه به عنوان یک گیاه ضد سرطان در طب سنتی شناخته شده است. به همین دلیل توصیه‌ی دیگر طب سنتی به شما عزیزان برای مقابله با سلولهای سرطانی، استفاده از گیاه زردچوبه هم به عنوان ادویه در رژیم غذایی روزانه‌ی خود و هم به عنوان یک دمنوش بسیار مفید و موثر است. بنابراین از این ادویه‌ی بسیار پرخاصیت در انواع غذاهای روزانه‌ی خود استفاده کنید و هم دمنوشی از آن تهیه و نوش جان کنید. برای تهیه این دمنوش به چند تکه کوچک چوب زردچوبه نیاز داریم که آن را در قوری بریزید و به آن یک الی دو لیوان آب جوش اضافه کنید. قوری را روی حرارت ملایم قرار دهید تا برای مدت زمان ده الی پانزده دقیقه به خوبی دم بکشد. پس از گذشت این مدت زمان آن را از صافی عبور دهید و به همراه مقداری عسل میل کنید. شما عزیزان می‌توانید در زمان دم کردن دمنوش زردچوبه یک تکه به آن نبات نیز اضافه کنید. این دمنوش را در هفته دو الی سه مرتبه و هر مرتبه یک فنجان مصرف کنید.

گیاه ضد سرطان رزماری

گیاه دیگری که به شما عزیزان معرفی می‌کنیم که با خاصیت ضد سرطانی آن آشنا شوید و از آن به صورت خانگی و طبیعی استفاده کنید، گیاه رزماری است. مصرف این گیاه از انتشار سلولهای سرطانی در بدن پیشگیری می‌کند. برای استفاده از این گیاه به یک الی دو قاشق چایخوری گیاه خشک شده‌ی رزماری نیاز داریم که آن را در ظرفی بریزید و به آن یک لیوان آب سرد اضافه کنید. ظرف را روی حرارت ملایم قرار دهید تا به جوش آید. حالا اجازه دهید برای مدت زمان ده الی پانزده دقیقه به همین صورت باقی بماند. پس از گذشت این مدت زمان آن را از صافی عبور دهید و نوش جان کنید. از این دمنوش می‌توانید به صورت روزانه یک فنجان استفاده کنید.

گیاه ضد سرطان بارهنگ

گیاه بارهنگ یک گیاه بسیار مفید برای مقابله با سلولهای سرطانی است. از این رو طب سنتی استفاده از آن را به عنوان یک گیاه ضد سرطان پیشنهاد می‌کند. از این گیاه می‌توانید در خانه به راحتی و با کمترین هزینه دمنوشی تهیه و به طور روزانه مصرف کنید. برای تهیه این دمنوش به یک الی یک قاشق‌ونیم چایخوری گیاه بارهنگ نیاز داریم که آن را در لیوان بریزید و به آن یک لیوان آب جوش اضافه کنید. دربی روی آن بگذارید و اجازه دهید برای مدت زمان ده الی پانزده دقیقه به همین صورت باقی بماند. پس از گذشت این مدت زمان آن را از صافی عبور دهید و نوش جان کنید. از این دمنوش به طور روزانه یک فنجان میل کنید و شاهد نتایج مطلوب و ایده‌ال باشید. پس استفاده از این گیاه را فراموش نکنید و حتما مصرف دمنوش آن را امتحان کنید.

 

با تشکر از شما دوست گرامی
در صورت تمایل به تهیه عرقیحات گیاهی میتوانید به
فروشگاه اینترنتی عرقیجات گیاهی کاکوتی مراجعه نماید و خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت نمایید . برای دانلود اپلیکیشن اندروید کاکوتی اینجا کلیک کنید

مطالب مرتبط

پیام بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.